Vitajte v našom novom a vylepšenom e-shope AjemFIT ZÍSKAJTE Ajemcoiny Doprava zdarma pri objednávkach nad 110 €

Dodacie podmienky

VÝDAJNÉ MIESTA

Na prevzatie objednávky môžete tiež využiť naše odberné miesta u nás v Ostrave.

1 - VÝŠKOVICE - Lumírová 637/25 Ostrava 700 30 

2 - OSTRAVA - PORUBA - Miroslava Bajera 6040/1 Ostrava 708 00

 

AKO POSIELAME TOVAR?

Spôsoby dodania tovaru sú uvedené na webovom rozhraní. Konkrétny spôsob dodania tovaru si môžete zvoliť v objednávke. Ak si žiadny spôsob dopravy nezvolíte, môžeme ho určiť my.

 

AKÉ SÚ NÁKLADY NA DODANIE TOVARU?

Náklady na dodanie tovaru závisia vždy od veľkosti a povahy tovaru a od cenníka zvoleného dopravcu. Aktuálne náklady na dodanie tovaru sú uvedené na webovom rozhraní.

V objednávke bude vždy uvedená konečná cena, ktorá už zahŕňa náklady na zvolený spôsob dopravy.

 

KEDY VÁM TOVAR DODÁME?

Doba dodania tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu dopravy a platby. Tovar, ktorý je na sklade, zvyčajne odovzdáme dopravcovi do dvoch pracovných dní od prijatia objednávky (pri zaslaní tovaru na dobierku alebo pri osobnom odbere), prípadne od pripísania platby na náš účet (pri bezhotovostnej platbe). Tovar, ktorý nie je na sklade, odovzdáme dopravcovi hneď, ako to bude možné. O presnom dátume vás budeme informovať – zvyčajne e-mailom, prípadne SMS správou.

 

Upozorňujeme vás, že dobu dodania tovaru externými dopravcami nemôžeme ovplyvniť. Prípadné sťažnosti týkajúce sa doby dodania je nutné riešiť priamo s dopravcom.

Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie okamih, keď vám bol tovar doručený. Ak bezdôvodne odmietnete prevziať tovar, nepovažuje sa to za nesplnenie povinnosti dodať tovar z našej strany, ani za odstúpenie od zmluvy z vašej strany.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI PREVZATÍ TOVARU?

Pri prevzatí tovaru skontrolujte neporušenosť obalu tovaru. Ak zistíte nedostatky, bezodkladne informujte dopravcu aj nás. Ak odmietnete zásielku s poškodeným obalom prevziať, nepovažuje sa to za bezdôvodné odmietnutie tovaru.

Podpisom dodacieho listu (alebo iného obdobného dokumentu) potvrdzujete, že obal zásielky nebol porušený. Reklamácia tovaru z dôvodu porušenia obalu zásielky v takom prípade už nie je možná.

Okamihom prevzatia tovaru (alebo okamihom, keď ste mali povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou ste tak neurobili), na vás prechádza zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru.

 

ČO SA STANE, KEĎ TOVAR NEPREVEZMETE?

Ak je z dôvodov na vašej strane nutné tovar doručovať opakovane alebo iným než dohodnutým spôsobom, ste povinní uhradiť náklady spojené s takýmto doručovaním.

V prípade, že tovar bezdôvodne neprevezmete, máme nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnením, ako aj ďalších nákladov, ktoré nám z dôvodu neprevzatia tovaru vzniknú. Tieto náklady nepresiahnu 10,- Kč za každý deň trvania uskladnenia. Náklady na uskladnenie môžu dosiahnuť maximálne sumu celkom 500,- Kč alebo výšku kúpnej ceny, ak je nižšia než 500 Kč. Ďalej máme v takom prípade právo od zmluvy odstúpiť.